Σάββατο, 27 Ιουλίου, 2024
ΑρχικήΕΙΔΗΣΕΙΣΓΝΩΜΕΣΓΝΩΜΕΣ:Fitch και ΜΜΕταξωτές κορδέλες - Του Μάριου ΙΓΝΑΤΙΟΥ

ΓΝΩΜΕΣ:Fitch και ΜΜΕταξωτές κορδέλες – Του Μάριου ΙΓΝΑΤΙΟΥ

-

Υποβαθμίστηκε λένε η πιστοληπτική ικανότητα της Κύπρου από το διεθνή οίκο Fitch. Ε και; Δεν είμαι σίγουρος βέβαια αν αυτό είναι και αλήθεια γιατί δεν το καλοείπε η τηλεόραση. Άλλωστε αφού γεγονός στην καθημερινότητά μας είναι πλέον μόνο ότι πλασάρει ως «είδηση» η τηλεόραση. «Είπεν το η τηλεόραση» κατά το λαϊκόν απόφθεγμα. Σωστά; Άρα αν δεν το είπε μπορεί και να μην έγινε. Και γιατί να το πει άραγε; Μήπως δεν χρειαζόμαστε αισιοδοξία όπως λέει και πάλι η τηλεόραση στη γνωστή και μη εξαιρετέα διαφήμιση των διαφημιστών; Οπότε; Καλύτερα που δεν το είπε αν με ρωτάτε εμένα.

Άλλωστε το σκοπό μας τον «πετύχαμε». «Αποδομούμε» καθημερινά την Αριστερά, υποσκάπτοντας, ακυρώνοντας και χλευάζοντας κάθε πρόταση που πιθανόν να καταθέσει το ΑΚΕΛ. Πρόταση για 25% μείωση στα ενοίκια υιοθετείται στο 20% και την οικειοποιούνται όλοι. Την ώρα που οι θέσεις και η πολιτική της κυβέρνησης ελέγχεται για χειρισμούς ή έλλειψη χειρισμών στα καυτά θέματα της επικαιρότητας «βγάζουμε» με άνεση μία λίστα με απόρους ή με αριστερές οργανώσεις, όπως καλή ώρα το Μέλαθρον Αγωνιστών ΕΟΚΑ, οπότε εντέχνως αποπροσανατολίσουμε την κοινή γνώμη και στρέφουμε τη συζήτηση αλλού και ούτε γάτα ούτε ζημιά.

Πρακτικά θα έλεγα τα πράγματα για τη νέα κυβέρνηση λειτουργούν άψογα. Η αποικία των δημοσιογράφων στο Προεδρικό έπιασε για τα καλά δουλειά, και μάλιστα με απτά αποτελέσματα. Οι λίστες επιλεκτικά διαρρέουν εκεί που πρέπει και κυρίως όταν πρέπει και η ζωή συνεχίζεται. Αποκάλυψη λίστας με «τσιεκκούθκια» ημέρα Σάββατο στο Φιλελεύθερο. Πρώτη σε κυκλοφορία η εφημερίδα, πρώτη ημέρα σε πωλήσεις το Σάββατο. Προφανώς και αυτό τυχαίο, δεν το συζητώ. Ο σκοπό όμως επετεύχθη. Η προσοχή πήγε αλλού και η δουλεία μας έγινε.

Αλήθεια πόση δημοσιότητα δινόταν προεκλογικά με τέτοιες υποβαθμίσεις της οικονομίας μας; Θυμάμαι ότι οι τίτλοι στα δελτία και στις εφημερίδες έκαναν λόγο για «Οικονομία που βυθίζεται», για καταστροφή, για ελεύθερη πτώση και ου το καθεξής.

Πόση δημοσιότητα δόθηκε αλήθεια στο ότι «λιμουζίνα» έχει και ο Αλέξης Γαλανός και ο Βάσος Λυσσαρίδης και η Άντρη Νίκου Αναστασιάδη; Ο Χριστόφιας όμως «πουλάει».

Πόση δημοσιότητα δόθηκε στις δηλώσεις του Αρχιεπισκόπου ότι στο Eurogroup πήγαμε «αδιάβαστοι». Στο ότι εμείς προτείναμε το κούρεμα που είπε ο Σόϊμπλε. Πόσο προβλήθηκαν οι πρόσφατες δηλώσεις του Μακαριότατου για τις ευθύνες Αναστασιάδη σε σχέση με το έγγραφο Ντάουνερ; Μια φορά και έναν καιρό και εμείς καλώς σας βρήκαμε. Κοντολογίς τίποτα. Τα κάναμε γαργάρα και πάμε παρακάτω.

Είναι πλέον φανερό ότι δεν μιλάμε για ανικανότητα της δημοσιογραφίας αλλά για οργανωμένη αλητεία. Προστυχιά στο μέγιστό. Αλητεία και προστυχιά η οποία πηγάζει από ίδια συμφέροντα, εξυπηρετήσεις, εξαργύρωση και αποπληρωμή προεκλογικών υποσχέσεων.

Κάποτε θυμάμαι γίνονταν διαλέξεις και συνέδρια, σεμινάρια και συζητήσεις για το ποιος είναι «Ο ρόλος των ΜΜΕ». Σήμερα;

Διαβάστε Επίσης