Ακόμα και τα φίλια με την κυβέρνηση μέσα ενημέρωσης άρχισαν να ασχολούνται με τον περιβόητο, κατά τα άλλα πολυδιαφημιζόμενο αυτοκινητόδρομο Αστρομερίτη-Τροόδους.
Τους τα γράφουμε συνεχώς εδώ στη ΓΝΩΜΗ, από τις αρχές του χρόνου αλλά των κυβερνώντων δεν ιδρώνει τ’ αυτί!
΄Ετσι για την ιστορία ελέω εκλογών ο κύριος Νίκος Χρύσανθου Αναστασιάδη συμπεριέλαβε στο προεκλογικό του πρόγραμμα το 2013, το 2018 καθώς και στις βουλευτικές εκλογές του 2016 και 2021. Τελικά έπεσαν οι υπογραφές ελέω προεδρικών του 2023 στα τέλη Δεκεμβρίου 2022 με το συνολικό κόστος να έχει υπολογιστεί στα €284 εκατομμύρια μέχρι την Ευρύχου και βάσει της τότε τιμής 31 χιλιόμετρα δρόμου θα μας στοιχίσει €9,16 εκατομμύρια το χιλιόμετρο ωσάν και η κατασκευή του γίνεται με υλικά που περιέχουν χρυσάφι, πλατίνα και διαμάντια που θα περνά κάτω από θάλασσα, ποτάμια ή θα διαλύσουν βουνά για την κατασκευή του.
Τα πιο καίρια ερωτήματα που προκύπτουν είναι «ποιοί» επωφελούνται από την όδευση που τελικά επιλέχθηκε και για το ότι το τμήμα το δρόμου από τον Αστρομερίτη μέχρι τη Δένεια 11 χιλιομέτρων έχει εκτιμηθεί στα €90 εκατομμύρια και μόνο η κατασκευή μιας γέφυρας στον Κουτραφά μήκου 750 μέτρων, που θα είναι η μεγαλύτερη και η ποιό επιβλητική, έτσι για να ικανοποιηθεί ο αρχοντοχωριατισμός κάποιων στην Κύπρο, θα μας στοιχίσει €32 εκατομμύρια.
Τώρα άρχισαν να προβληματίζονται και να αρθρογραφούν και άλλοι ειδικά για την γέφυρα που λες και από κάτω θα περνούν οι μεγαλύτεροι ποταμοί του πλανήτη. Αν λάβουμε υπόψη την Πλατεία Ελευθερίας που η κατασκευή της ΘΑ έφτανε τα €6 εκατομμύρια και τελικά ξεπέρασε τα €40 εκατομμύρια να είσαστε σίγουροι ότι ούτε €500 εκατομμύρια δεν θα φτάσουν. Πλήρωνε κορόιδο φορολογούμενε πολίτη!
Παυλίνα ΠΑΥΛΟΥ